Naše škola je úspěšným žadatelem o dotaci v rámci OP VVV výzvy č. 02_16_022
Podpora škol formou projektů zjednodušeného vykazování – Šablony pro MŠ a ZŠ I.
Název projektu: Šablony – ZŠ Paskovská 46, Ostrava – Hrabová
Číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/16_022/0003848
Zahájení realizace projektu: 1. 2. 2017
Ukončení realizace projektu: 31. 1. 2019
Délka realizace: 24 měsíců
Výše podpory: 859 748,00 Kč
Tento projekt je spolufinancován Evropskou unií.
Projekt je kombinací aktivit z těchto oblastí pro ZŠ: osobnostně sociální a profesní rozvoj pedagogů ZŠ a extrakurikulární rozvojové aktivity ZŠ.
Cílem projektu je:
- vzdělávání pedagogických pracovníků v oblasti inkluze, čtenářské a matematické gramotnosti, cizích jazyků,
- osobnostně profesní rozvoj pedagogů prostřednictvím tandemové výuky,
- aktivity pro žáky ZŠ – Čtenářský klub, Klub zábavné logiky a deskových her, doučování žáků ohrožených školním neúspěchem.
Nastavené šablony ZŠ:
Číslo aktivity: II/2.1a
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin_Čtenářská gramotnost
Číslo aktivity: II/2.1b
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin_Matematická gramotnost
Číslo aktivity: II/2.1c
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 16 hodin_Cizí jazyky
Číslo aktivity: II/2.4b
Název aktivity: Vzdělávání pedagogických pracovníků ZŠ – DVPP v rozsahu 56 hodin_Matematická gramotnost
Číslo aktivity: II/2.8
Název aktivity: Vzdělávání pedagogického sboru ZŠ zaměřené na inkluzi – vzdělávací akce v rozsahu 8 hodin
Číslo aktivity: II/2.11
Název aktivity: Tandemová výuka na ZŠ
Číslo aktivity: II/3.1
Název aktivity: Čtenářský klub pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace čtenářského klubu pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka.
Číslo aktivity: II/3.2
Název aktivity: Klub zábavné logiky a deskových her pro žáky ZŠ
Cílem aktivity je realizace klubu zábavné logiky a deskových her pro žáky základní školy. Má formu volnočasové aktivity a vede k rozvoji klíčových kompetencí.
Aktivita vede k rozvoji logického (ale i informatického) a strategického myšlení žáků. Takto získané znalosti, dovednosti a kompetence se také promítají i do povinné složky vzdělávání žáka.
Číslo aktivity: II/3.3
Název aktivity: Doučování žáků ZŠ ohrožených školním neúspěchem
Cílem aktivity je podpořit žáky ohrožené školním neúspěchem prostřednictvím možnosti doučování.